Konser
26 Haziran — 17:00 - 20:00
“El Ele Müzik Senfoni Orkestrası” pandemiden etkilenen sanatçılara destek olmak amacıyla İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi bünyesinde 2021 Ocak ayında kurulmuştur.
Orkestra şimdiye kadar ;
“Muammer Sun’a Saygı”
Şef: Rengim GÖKMEN
Solistler: Eylem DEMİRHAN DURU
Burcu HANCI
Levent GÜNDÜZ
“23 Nisan’da Çocuklarla El Ele”
Şef: İbrahim YAZICI
Solist: Blanc&Noir
Anlatıcı: Selen ÖZTÜRK
“Samsun’a Doğru El Ele 19 Mayıs Özel”
Şef: Tolga TAVİŞ
Solistler: Elif ŞEHİR
Öznur KORKMAZ
Burak DABAKOĞLU
Sabri ÇAPANOĞLU
“Livaneli’ye Armağan”
Şef: Rengim GÖKMEN
Solistler: Görkem Ezgi YILDIRIM
Zeynep HALVAŞİ
Teyfik RODOS
“Beethoven 250+1”
Şef: Can OKAN
“Vivaldi 4 Mevsim”
Şef: Tolga KULAK
Uluslararası İzmir Film ve Müzik Festivali Açılış Konserİ
Şef: Hakan ŞENSOY
Olmak üzere 7 konser vermiştir. Konserler İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin İzmir Tube kanalından yayınlanmıştır. Tüm şef ve solistler konserlerde gönüllü olarak yer almıştır.















