Konser
- Ana Sayfa
- İzmir
- Konser
- Klasik Müzik
- Gelenekten Geleceğe Bulaşıcı Bir Enerji - QUATUOR MAGENTA
Gelenekten Geleceğe Bulaşıcı Bir Enerji - QUATUOR MAGENTA
Bu etkinliğin süresi geçmiş.
Katılım rezervasyonludur. www.iksev.org
QUATUOR MAGENTA
Ida Derbesse, keman
Elena Watson-Perry, keman
Claire Pass-Lanneau, viyola
Fiona Robson, çello
“Teknik disiplin, zarafet ve müzikal mükemmelliğin bir modeli” (La Croix, çev.) olarak nitelendirilen Quatuor Magenta, üyelerinin Paris'teki Conservatoire National Supérieur de Musique'de tanıştığı, Paris merkezli bir yaylı çalgılar dörtlüsüdür. Çeşitli milliyetlerden ve Kanada, ABD, İngiltere ve İsviçre'deki prestijli müzik kurumlarındaki eğitim yollarından geçen bu dört müzisyen, “olağanüstü denge, esneklik ve kendiliğindenlik” (Diapason, çev.) ile övgü alan bir topluluk oluşturmuştur.















